Hore

Canon uvádza nové zrkadlovky, objektívy a blesky

Canon EOS 600D

 

Londýn, 7. februára 2011 – Canon dnes uvádza na trh nový model EOS 600D – kompaktnú a ľahkú digitálnu zrkadlovku (DSLR), ktorá robí fotografovanie zábavným a vzrušujúcim a tvorbu kreatívnych snímok jednoduchšou než kedykoľvek predtým. EOS 600D je ideálnou voľbou pre nádejných fotografov požadujúcich kombináciu vynikajúcej obrazovej kvality a jednoduchého ovládania. Tento model stojí na špici prístrojov Canon EOS základnej triedy, medzi súčasným modelom EOS 550D a novým EOS 1100D.

 

 

Tvorba špičkových fotografií a videa v kvalite Full HD je teraz mimoriadne jednoduchá – vďaka množstvu automatických režimov snímania, s ktorými môžu aj začiatočníci okamžite uplatniť vlastnú tvorivosť. Užívateľské rozhranie sme doplnili o sprievodcu funkciami, ktorý vám pomôže oboznámiť sa s možnosťami fotoaparátu a neustále rozvíjať svoje fotografické zručnosti. Unikátny výber objektívov EF, externých bleskov Speedlite a ďalšieho príslušenstva dáva majiteľom prístrojov EOS kľúč k dokonalým záberom – v každej situácii, kdekoľvek na svete.

 

Prvotriedna obrazová kvalita

EOS 600D vám poskytne všetky potrebné nástroje na tvorbu nádherných fotografií aj HD videa. Úžasné detaily získate vďaka 18-megapixelovému (MP) snímaču APS-C CMOS, ktorý vám v kombinácii so 14-bitovým procesorom DIGIC 4 umožní zachytiť krásu modrej oblohy a tešiť sa z mimoriadne hladkých prechodov medzi farbami. Skvelé vlastnosti fotoaparátu vám zaručia zreteľné, prirodzene vyzerajúce snímky aj v zhoršených svetelných podmienkach. K dispozícii máte rozsah citlivosti ISO 100 – 6400, ktorý je možné rozšíriť až na 12 800.

 

EOS 600D sa skvele uplatní pri záberoch detí alebo domácich či voľne žijúcich zvierat – umožňuje vysokorýchlostné snímanie 3,7 snímky za sekundu (sním./s), takže hravo zachytíte aj rýchle pohyby. Vďaka 9-bodovému systému automatického zaostrovania (AF), ktorý dokáže zamerať objekty v zábere prostredníctvom jednotlivých bodov, bude každý váš záber vynikať ostrými detailmi. Ešte presnejšie zaostrenie zabezpečuje mimoriadne citlivý stredový AF snímač. Systém merania expozície iFCL, ktorý sme prevzali z našich poloprofesionálnych modelov EOS 7D, je vybavený 63-zónovým dvojvrstvovým meracím snímačom. Pomôže vám získať správne exponované snímky aj v zložitých svetelných podmienkach.

 

 

Jednoduché ovládanie a skvelé výsledky

Nový plne automatický režim Scene Intelligent Auto vám umožní zhotoviť zábery vo vynikajúcej kvalite s minimálnym úsilím. Môžete sa tak sústrediť výhradne na kompozíciu – Scene Intelligent Auto analyzuje snímanú scénu a automaticky nastaví všetky potrebné hodnoty. Nová funkcia automatického nastavenia štýlu snímky sa zas postará o optimálnu úpravu farieb, takže vaše snímky získajú neprekonateľne atraktívny vzhľad.

 

EOS 600D vám tiež umožní jednoducho pridať svojim snímkam tvorivý rozmer. S funkciou Basic + môžete zmeniť atmosféru snímanej scény voľbou jednej z ôsmich možností vrátane nastavenia „teplej“, „studenej“ či „intenzívnej“ nálady. Či sa snažíte o panoramatické zábery krajiny, portréty alebo o detailné makrosnímky, Basic + vám vždy uľahčí tvorbu dokonalých snímok.

 

Jednoduchosť, flexibilnosť a tvorivý prístup

Systém menu fotoaparátu EOS 600D sme obohatili o nového sprievodcu funkciami, ktorý začínajúcim fotografom poskytne stručný opis všetkých dôležitých nastavení. Dozvedia sa tak viac o svojom fotoaparáte a spôsoboch jeho používania.

 

EOS 600D tiež umožňuje snímanie v polohe nad hlavou, na úrovni zeme alebo spoza rohu – vďaka výklopnému 7,7 cm displeju ClearView s pomerom strán 3:2. Rozlíšenie 1 040 000 bodov poskytuje mimoriadne detailné zobrazovanie a bočný pánt displeja umožňuje pohodlné a kreatívne zábery aj z neobvyklých uhlov – zo statívu alebo z ruky. Fluórová vrstva chráni displej pred nečistotami a antireflexný povrch zaisťuje zreteľné zobrazovanie na displeji v každej situácii.

 

EOS 600D je dokonalým nástrojom na experimentovanie s rôznymi kreatívnymi filtrami. Efekt Rybie oko vytvorí „súdkovité“ skreslenie podobné snímkam zhotoveným pri použití rovnomenných objektívov; s efektom Miniatúra zas môžete snímanej scéne okamžite pridať podobu miniatúrneho modelu. Ďalšie možnosti ponúkajú efekty Hračkársky fotoaparát, Zrnité čiernobiele snímky a Mäkké zaostrenie – s výslednou podobou snímky tak môžete experimentovať rozličnými spôsobmi.

 

 

Zachyťte svet v úžasných detailoch na EOS video

V režime videa vo Full HD (1080 p) zachytíte svoje zážitky v špičkovej kvalite a vďaka špeciálnemu tlačidlu záznamu videa môžete okamžite prepínať medzi režimami fotografovania a filmovania v rozlíšení HD. S novou funkciou digitálneho zoomu počas záznamu videa si priblížite aj vzdialené objekty: stredová oblasť snímača sa počas transfokácie zväčší z hodnoty 3x na 10x, pričom sa zachová obrazová kvalita Full HD – ideálne pri záberoch zvierat na safari.

 

Režim Videomomentka umožňuje tvorbu atraktívnych videoklipov v dĺžke dvoch, štyroch alebo ôsmich sekúnd. Získate tak krátke filmové úseky, ktoré sa jednoducho upravujú a majú podobnú dĺžku ako klipy väčšiny televíznych staníc. Počas filmovania sa tieto klipy ukladajú do albumu videomomentiek a spájajú sa do jedinej videosnímky. Do fotoaparátu si môžete nahrať hudbu a pridať ju k svojmu videu ako zvukovú stopu. Výsledný výtvor si môžete premietnuť na displeji fotoaparátu alebo na obrazovke HDTV prostredníctvom integrovaného konektora mini HDMI.

 

Systém EOS – tvorivosť bez hraníc

Možnosti modelu EOS 600D sa rozširujú s rozvíjaním vašich zručností. Fotoaparát je súčasťou série Canon EOS, takže je kompatibilný s bohatým výberom objektívov EF a množstvom ďalšieho príslušenstva. Vaša fotografická výbava sa tak môže s narastajúcimi skúsenosťami postupne rozširovať. Viac ako 60 objektívov vám poskytne neobmedzené tvorivé možnosti: širokouhlé objektívy zachytia panoramatické snímky krajiny, s makroobjektívmi zhotovíte nádherne detailné snímky aj tých najmenších živočíchov a teleobjektívy vám zas priblížia vzdialené objekty na dosah ruky.

 

 

S kolekciou externých bleskov Canon Speedlite a vysielačom Speedlite integrovaným v prístroji EOS 600D môžete experimentovať s rôznymi technikami osvetlenia alebo používať blesk mimo fotoaparátu. Pridáte tak snímanej scéne originálnu atmosféru. Funkcia jednoduchého bezdrôtového pripojenia Easy Wireless umožňuje automatickú konfiguráciu zložitých nastavení, takže vy sa môžete sústrediť na kompozíciu a osvetlenie scény podľa vlastných predstáv.

 

EOS 600D – základné charakteristiky:

  • 18-megapixelový snímač CMOS
  • Režim Scene Intelligent Auto
  • EOS video v kvalite Full HD
  • Sprievodca funkciami na displeji
  • Sériové fotografovanie 3,7 sním./s
  • 9-bodový širokoplošný AF
  • Výklopný 7,7 cm (3,0”) displej s rozlíšením 1 040 000 bodov
  • Režim Basic+ a kreatívne filtre
  • Bezdrôtové ovládanie blesku

 

 

Canon EOS 1100D

 

Londýn, 7. februára 2011 – Canon dnes uvádza na trh nový fotoaparát EOS 1100D – digitálnu zrkadlovku (DSLR) pre užívateľov, ktorí chcú vstúpiť do vzrušujúceho sveta špičkových fotografií a HD videa. EOS 1100D je vybavený mnohými technológiami, ktoré boli pôvodne vyvinuté pre pokročilejšie modely, a tiež funkciami umožňujúcimi hneď od začiatku fantastické snímky. S týmto fotoaparátom si budete užívať každý záber a ohromíte priateľov úžasnými portrétmi, krajinkami alebo umeleckými snímkami.

 

Možnosti modelu EOS 1100D sa rozširujú s rozvíjaním vašich zručností. EOS 1100D je vstupnou bránou do sveta preslávených produktov EOS – môžete experimentovať s viac ako 60 rôznymi objektívmi a ďalším príslušenstvom vrátane externých bleskov Speedlite. Vydáte sa tak na dobrodružnú cestu svetom fotografie.

 

 

Jednoduché snímanie v špičkovej kvalite

Kompaktná a ľahká digitálna zrkadlovka EOS 1100D je tiež mimoriadne univerzálna a jednoducho sa prenáša – vždy tak zachytíte ten správny moment v úžasnej kvalite. Ak si určitý okamih žiada zvečnenie nielen na fotografii, ale aj na videu, rýchlo prístupná funkcia filmovania na ovládači režimov vám okamžite umožní nakrúcať v kvalite 720p HD. Zreteľný optický hľadáčik s novým dizajnom ponúka až 95 % pokrytie snímanej scény. Vďaka nemu nikdy nezmeškáte žiaden okamih počas prípravy kompozície, ktorá bude vždy jednoduchá a presná. Alebo môžete použiť režim Live View a zobraziť si na veľkom zadnom displeji, ako rôzne režimy snímania ovplyvnia podobu výslednej snímky.

 

Skvelé snímky získate, hneď ako začnete používať svoj nový EOS 1100D. Sprievodca funkciami v systéme menu ponúka stručný opis hlavných nastavení fotoaparátu aj ich účel, takže začínajúci užívatelia sa dozvedia viac o možnostiach svojho fotoaparátu.

 

Režimy Basic+ a Creative Auto nepoužívajú pri vysvetľovaní nastavení a ich vplyvu na zobrazenie žiadne zložité technické termíny, len jednoducho pochopiteľný jazyk. Basic+ umožňuje pridať snímke ozvláštňujúcu atmosféru – úpravou expozície, vyváženia bielej a nastavení spracovania obrazu prostredníctvom jednoduchých predvolieb, ktoré zohľadňujú váš tvorivý zámer alebo typ osvetlenia snímanej scény. V režime Creative Auto zas môžete snímku urobiť svetlejšou či tmavšou, alebo môžete rozostriť pozadie, a získať tak pôsobivejšie výsledky. Požadovaný efekt dosiahnete jednoducho a bez starostí.

 

 

Snímajte a zdieľajte svoje výtvory kdekoľvek

EOS 1100D tiež uľahčuje snímanie a okamžité zdieľanie vašich fotografií a HD videa s priateľmi či rodinou. Veľký 6,8 cm (2,7”) displej disponuje rozlíšením 230 000 bodov a širokým pozorovacím uhlom, takže okamžité prezeranie vytvorených záberov je veľmi jednoduché. Alebo sa môžete pohodlne usadiť a prehrať si vytvorený záznam na veľkej obrazovke – po pripojení fotoaparátu EOS 1100D priamo k HDTV cez rozhranie HDMI. Potom môžete diaľkovým ovládačom televízora listovať jednotlivými fotografiami alebo si vychutnať vlastné video vo vysokej kvalite.

 

Systém EOS používajú všade na svete – začiatočníci aj profesionáli

EOS 1100D je užívateľsky prívetivá a výkonná digitálna zrkadlovka (DSLR) základnej triedy s množstvom pôsobivých funkcií. Tie sa podieľajú na obrazovej kvalite a výkone, ktorými je značka Canon EOS preslávená.

 

 

12,2-megapixelový snímač APS-C CMOS umožňuje zväčšenie snímok do formátu A3 alebo ich orezanie a tvorbu atraktívnych kompozícií bez straty obrazovej kvality. Obrazový procesor DIGIC 4 zas umožňuje zachytiť aj rýchle udalosti vysokorýchlostným snímaním 3 snímky za sekundu. Aj v slabom osvetlení vytvoríte snímky s minimálnym obrazovým šumom a bez potreby používať blesk – vďaka citlivosti ISO v rozmedzí 100 – 6400. Rýchly a presný systém deväťbodového automatického zaostrovania (AF) sa postará, aby snímané objekty boli vždy dokonale ostré, nezávisle od ich umiestnenia v kompozícii. EOS 1100D tiež používa systém merania expozície iFCL, ktorý bol pôvodne vyvinutý pre poloprofesionálny model EOS 7D. To zaisťuje dobrú expozíciu všetkých objektov dokonca aj v najnáročnejších svetelných podmienkach.

 

EOS 1100D – základné charakteristiky:

  • Prvotriedna obrazová kvalita 12 megapixelov
  • Sprievodca funkciami na displeji
  • Režimy Creative Auto a Basic+
  • HD video
  • ISO 100 – 6400
  • Širokoplošný 9-bodový systém AF
  • Meranie expozície iFCL v 63 zónach
  • 6,8 cm (2,7”) displej s rozlíšením 270 000 bodov
  • Kompatibilita so všetkými objektívmi EF a EF-S

 

 

Canon EF-S 18 – 55 mm f/3.5-5.6 IS II

Spolu s fotoaparátmi EOS 600D a EOS 1100D uvádzame na trh aj nový objektív EF-S 18 – 55mm f/3.5-5.6 IS II, ktorý je mimoriadne výkonným nástrojom pre začínajúcich fotografov. Ľahká konštrukcia umožňuje jeho jednoduché prenášanie a uznávaný optický stabilizátor obrazu od Canon minimalizuje riziko rozmazania snímok. Fotografi teraz môžu používať až o 4 EV dlhšie expozičné časy a zachovať pritom ostrosť snímky. Objektív EF-S 18 – 55 mm f/3.5-5.6 IS II nahradí v kolekcii objektívov Canon súčasný model EF-S 18 – 55 mm f/3.5-5.6 IS.

 

 

 

Canon EF 500 mm F/4L IS II USM a EF 600 mm F/4L IS II USM

 

Londýn, 7. februára 2011 – Canon dnes uvádza na trh dva nové superteleobjektívy v rámci svojej prvotriednej kolekcie digitálnych zrkadloviek (DSLR) typu EOS – EF 500 mm F/4L IS II USM a EF 600 mm F/4L IS II USM. Oba objektívy sú určené pre najnáročnejších športových fotografov a fotografov voľne žijúcich zvierat. Ponúkajú skvelý výkon, stabilne vysokokvalitné snímky a neuveriteľnú mobilitu. Uvedenie týchto modelov súvisí s našou správou o ich vývoji v auguste 2010 a tiež s predstavením prvých prototypov na veľtrhu Photokina 2010 v nemeckom Cologne.

 

Nové modely Canon sú súčasťou profesionálnej série L a nahrádzajú všeobecne obľúbené objektívy EF 500 mm F/4L IS USM a EF 600 mm F/4L IS USM s cieľom zabezpečenia obrazovej kvality prvotriednej úrovne. Oba modely sú vybavené vysokokvalitnou optikou a najnovším stabilizátorom obrazu (IS) z dielne Canon. Konštrukcia zo zliatiny horčíka s titánovými súčiastkami robí objektívy podstatne ľahšími a ešte odolnejšími. EF 600 mm F/4L IS II USM je najľahším objektívom vo svojej triede – vyznačuje sa mimoriadnym 27 % (1,4 kg) znížením váhy v porovnaní so svojím predchodcom. EF 500 mm F/4L IS II USM charakterizuje nemenej pôsobivé zníženie váhy o 17 % (680 g).

 

Canon EF 500 mm F/4L IS II USM

 

Nová výkonnostná trieda

Oba objektívy sú vybavené kompletne prepracovanou optickou technológiou so 16 členmi v 12 sústavách. Spoločnosť Canon má za sebou viac ako 40-ročné skúsenosti vo výrobe fluoritových optických členov a začlenila dva vysokovýkonné fluoritové členy aj do týchto objektívov. Výsledkom je vysoké rozlíšenie, vysoký kontrast a bohaté detaily v celej ploche záberu.

Optické členy oboch objektívov sú pokryté optimalizovanými povrchovými vrstvami typu Super Spectra a SubWavelength Structure Coating (SWC) z dielne Canon, ktoré efektívne znižujú odlesky a tiene. Predná a zadná strana členov je zas chránená fluórovou vrstvou odpudzujúcou vodu, ktorá bráni usadzovaniu prachu a rôznych nečistôt a zvyšuje čistotu snímok. Súčasne sa stará o rýchle stekanie kvapiek vody z objektívu, takže na ňom nezanechávajú nežiaduce stopy.

 

Zdokonalený IS, presný AF

Oba modely sú vybavené najnovším stabilizátorom obrazu (IS) od Canon, ktorý zabezpečuje vynikajúcu obrazovú kvalitu počas snímania z ruky a umožňuje používať až štyrikrát dlhšie expozičné časy, než je obvyklé. Režim IS Mode 2 využíva nové algoritmy, ktoré zlepšujú výsledky pri panningu, a nový režim IS Mode 3 zas zjednodušuje zameriavanie rôznych objektov aktiváciou IS len počas expozície.

 

Oba objektívy poskytujú konštantne vysokú svetelnosť f/4, ktorá umožňuje dosiahnuť vynikajúcu kvalitu snímok aj v slabom osvetlení a ostré zábery rýchlo sa pohybujúcich predmetov. Použitie nízkych clonových čísel tiež umožňuje kreatívne zvýraznenie snímaného predmetu či osoby na pozadí a vďaka kruhovej clone s deviatimi lamelami môžete vytvárať atraktívne rozostrenie pozadia, ktoré vašim snímkam okamžite pridá zaujímavú atmosféru.

Ultrazvukový motorček prstencového typu (USM) umožňuje rýchle a tiché automatické zostrovanie (AF). Fotografi tiež môžu používať funkciu full-time manuálneho zaostrovania, ktorá umožňuje jemné doostrovanie aj po aktivovaní systému AF. Poskytuje tak ešte lepšiu kontrolu nad výsledným vzhľadom snímky. Režim Power Focus pomáha užívateľom počas filmovania a umožňuje plynulé zaostrovanie otáčaním ovládača, ktorým sa vyvolá nastavené zaostrenie.

 

Canon EF 600 mm F/4L IS II USM

 

Špičkový dizajn série L

Oba objektívy Canon sú súčasťou uznávanej, elitnej série L, ktorá je kombináciou mimoriadne kvalitnej optiky a štýlového dizajnu. Nové modely sa tiež vyznačujú ergonomicky prepracovaným rozmiestnením ovládacích prvkov, čo uľahčuje každodenné používanie. Umiestnenie tlačidiel AF stop je teraz možné upravovať, čo ešte zlepšuje celkovú ergonómiu. Užívatelia si môžu sami zvoliť polohu rukoväte („gripu“) objektívu v súlade s umiestnením tlačidiel AF stop.

Medzi zlepšenia mechanických súčastí patrí možnosť vyššej alebo nižšej polohy upevnenia nožičiek pre jednoduché aj trojnohé statívy. Nový rotačný mechanizmus na upevnenie prstenca statívu poskytuje hladší pohyb pri prepínaní z orientácie na výšku do orientácie na šírku. Súčasťou objektívov je aj nový aretačný mechanizmus typu Kensington, ktorý sa stará o bezpečné upevnenie objektívov počas snímania v rôznych exteriéroch. Tieto robustné objektívy sú tiež odolné voči počasiu, takže po nasadení na podobne odolné telo EOS nájdu uplatnenie aj v extrémnych podmienkach.

 

 

Canon Speedlite 320EX a Speedlite 270EX II

 

Londýn, 7. februára 2011 – Canon dnes uvádza na trh dva nové blesky: Speedlite 320EX a Speedlite 270EX II. Ide o najnovšie prírastky do prvotriednej série EX Speedlite. Blesky sú určené pre majiteľov digitálnych zrkadloviek (DSLR) typu EOS, ktorí chcú používať tvorivé spôsoby osvetlenia, a zvýšiť tak pôsobivosť svojich fotografií. Oba nové modely sú ideálne na experimentovanie s rôznymi nastaveniami osvetlenia s podporou bezdrôtového pripojenia. Užívatelia tak môžu pridať svojim snímkam ozvláštňujúcu svetelnú atmosféru.

 

Speedlite 270EX II je ideálny pre majiteľov nových digitálnych zrkadloviek EOS 600D a EOS 1100D a nahrádza starší model Speedlite 270EX v rámci základnej úrovne externých bleskov Canon Speedlite. Speedlite 320EX je kompaktným, výkonným a univerzálnym bleskom pre používateľov fotoaparátov strednej úrovne, ktorí chcú mať väčšiu kontrolu nad osvetlením. Oba nové modely sú kompatibilné so systémom merania expozície podľa vzdialenosti E-TTL II z dielne Canon. Môžete ich používať na fotoaparáte alebo ako podriadené jednotky ovládané samostatnou riadiacou jednotkou či
integrovaným vysielačom Speedlite fotoaparátov EOS 600D, EOS 60D a EOS 7D. Nové modely nájdu uplatnenie v tvorivom domácom štúdiu alebo pri bežnom fotografovaní – pridáte tak nový rozmer záberom osôb alebo zátiší.

 

Speedlite 270EX II – kompaktný blesk vreckových rozmerov

Speedlite 270EX II ocenia najmä užívatelia požadujúci malý, vreckový blesk. Ide o kompaktné, ale vysokovýkonné zariadenie so smerným číslom 27 (m/ISO 100), s rýchlym a tichým dobíjaním medzi jednotlivými zábleskmi. Nastavenia blesku môžete upravovať manuálne prostredníctvom menu fotoaparátu; môžete tiež experimentovať s hlavou s odraznou doštičkou a vyskúšať si rôzne svetelné efekty alebo so zoom hlavou a zabezpečiť tak efektívne využitie svetla v rámci snímanej scény.

 

 

Speedlite 270EX II umožňuje nasvietenie scény rôznymi spôsobmi a poskytuje tak fotografom veľkú flexibilnosť. Môžete ho používať ako podriadenú (slave) jednotku pri kreatívnom uplatnení mimo fotoaparátu. Nová funkcia diaľkového spúšťania bezdrôtovo ovláda spúšť kompatibilnej digitálnej zrkadlovky EOS, takže užívatelia môžu nastaviť správne osvetlenie bez toho, aby museli opakovane chodiť k fotoaparátu. Fotografi vytvoria kompozíciu scény, bezdrôtovo aktivujú dvojsekundový časovač spúšte fotoaparátu a potom umiestnia blesk na požadovanom mieste. Záber sa potom vytvorí so súčasnou aktiváciou blesku a spúšte fotoaparátu.

 

Speedlite 320EX – univerzálne a efektívne uplatnenie

Nový externý blesk Speedlite 320EX je ideálnym riešením pre amatérov aj profesionálov, ktorí požadujú dodatočnú zábleskovú jednotku na osvetlenie scény pri nakrúcaní videa. Tento LED blesk ponúka smerné číslo 32 (m/ISO 100) a tiež schopnosť meniť pokrytie v rozmedzí 24 až 50 mm ohniskovej vzdialenosti manuálnym vysúvaním a zasúvaním hlavy blesku. Hlavu blesku možno tiež otáčať a dosiahnuť väčšiu flexibilnosť pri záblesku s odrazom – vytvoríte tak širšiu škálu svetelných efektov.

 

Používanie blesku Speedlite 320EX v podobe podriadenej jednotky umožňuje jej ovládanie riadiacou jednotkou prostredníctvom jedného zo štyroch voliteľných kanálov. Možno tiež zvoliť nastavenie A, B alebo C na ovládanie relatívneho výkonu blesku a výslednej intenzity záblesku. Speedlite 320EX je tiež vybavený funkciou diaľkového spúšťania, ktorá umožňuje ovládanie spúšte fotoaparátu prostredníctvom blesku.

 

 

Ako prvý model série Canon Speedlite je Speedlite 320EX obohatený aj o funkciu videosvetla, ktorá majiteľom fotoaparátov s funkciou EOS Movie umožňuje súvislé nasvietenie slabo osvetlenej scény pri nakrúcaní HD videa. Pri používaní blesku Speedlite 320EX v kombinácii s novými fotoaparátmi EOS 1100D alebo EOS 600D režim Auto Light zabezpečuje v režime videa automatické zapínanie a vypínanie LED osvetlenia podľa intenzity okolitého svetla.

 

Základné charakteristiky blesku Speedlite 270EX II

  • Kompaktný dizajn a nízka hmotnosť
  • Smerné číslo 27 (m, ISO100)
  • Hlava s odraznou doštičkou
  • Bezdrôtové pripojenie vo funkcii podriadenej jednotky
  • Ovládanie spúšte fotoaparátu EOS diaľkovým ovládačom blesku
  • Premenlivé pokrytie podľa ohniskovej vzdialenosti
  • Rýchle a tiché dobíjanie medzi zábleskami

 

Základné charakteristiky blesku Speedlite 320EX

  • Smerné číslo 32 (m, ISO100)
  • Kompaktný dizajn a nízka hmotnosť
  • Hlava s odraznou doštičkou s možnosťou otáčania, rozpätie zoomu 24 až 50 mm
  • Integrované LED videosvetlo
  • Bezdrôtové pripojenie vo funkcii podriadenej TTL jednotky
  • Diaľkové ovládanie spúšte fotoaparátu
  • Rýchle a tiché dobíjanie medzi zábleskami

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
cardman1
2011-02-08 10:18:53
strasne otrasne vyzeraju tie zrkadlovky (hrackarske)
 
Martin81
2011-02-08 10:24:27
príspevok od: cardman1
strasne otrasne vyzeraju tie zrkadlovky (hrackarske)
tak, tak. dúfam že čoskoro pribudne niečo poriadne. Ja čakám na EOS 5D Mark III. Neviete kedy by sa mohol ukázať?
 
Marcel Rebro
2011-02-08 10:25:18
príspevok od: Martin81
tak, tak. dúfam že čoskoro pribudne niečo poriadne. Ja čakám na EOS 5D Mark III. Neviete kedy by sa mohol ukázať?
http://www.vestkynazana.sk/
 
Martin81
2011-02-08 10:27:10
príspevok od: Marcel Rebro
http://www.vestkynazana.sk/
takže je to vo hviezdach.
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-02-08 10:28:16
tie obkeltívy su pecka, inac tie nove modely cojaviem, nieje ich už privela ? mohli popracovat radsej na 6Dcku ale urcite v tejto triede bude EOS 600D dobrý
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2011-02-08 10:36:38
príspevok od: cardman1
strasne otrasne vyzeraju tie zrkadlovky (hrackarske)
tak si kup 1D
 
kecal
2011-02-08 10:43:42
príspevok od: Martin81
tak, tak. dúfam že čoskoro pribudne niečo poriadne. Ja čakám na EOS 5D Mark III. Neviete kedy by sa mohol ukázať?
sa načakáš ....
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2011-02-08 11:17:28
príspevok od: Martin81
tak, tak. dúfam že čoskoro pribudne niečo poriadne. Ja čakám na EOS 5D Mark III. Neviete kedy by sa mohol ukázať?
tohto roku určite bude dovtedy ti postačí aj starší ale že do MkIII dajú normálny AF fakt nečakám...
 
bear
2011-02-08 11:27:46
1100D a 600D su cisto obchodne postavene fotoaparaty, ponukaju presne tolko ako treba pre to, aby sa dobre predavali, skoda, ze neprinasaju nieco navyse (GPS, WiFi, alebo aspon bluetooth).

270exII schopna robit slave bude na rozdiel od starsej 270ex popularnejsia vdaka slave funkcii. 320ex - ak bude cena blizka 430exII, asi sa velmi predavat nebude.
Supertele su fajn, hlavne ta znizena hmotnost, ale horsie je, ze znizenie hmotnosti o 20% zvysi cenu o 60-70%.
 
cardman1
2011-02-08 11:29:39
príspevok od: Jozef Peniak
tak si kup 1D
Preco by som mal prejst z Nikonu na Canon ? to uz tak D3s !
 
L.U.B.O
2011-02-08 11:51:14
príspevok od: cardman1
strasne otrasne vyzeraju tie zrkadlovky (hrackarske)
...mne vsetky od canonu tak pripadaju
 
Robino
2011-02-08 12:07:08
príspevok od: Marcel Rebro
http://www.vestkynazana.sk/
To je nejaká Tvoja obľubená
 
Marcel Rebro
2011-02-08 12:08:00
príspevok od: Robino
To je nejaká Tvoja obľubená
tp vies ... sympatia na druhy pohlad
 
keko1
2011-02-08 12:08:03
Prečo robia tie telá také otrasné ? Všetky sú také zaoblené, ak ich v tom niekto nezastaví, o chvýľu sa bude fotit s guľami v ruke
 
bear
2011-02-08 12:11:35
príspevok od: keko1
Prečo robia tie telá také otrasné ? Všetky sú také zaoblené, ak ich v tom niekto nezastaví, o chvýľu sa bude fotit s guľami v ruke
ked sa Ti to hompala na krku, alebo na boku (sun sniper), ostre hrany su nepohodlnejsie
 
tomasGalajda
2011-02-08 12:16:09
príspevok od: cardman1
Preco by som mal prejst z Nikonu na Canon ? to uz tak D3s !
uuuu keby tak nestal vela....ale do buducna sa uspokojim aj s D700...
 
zelovoc
2011-02-08 12:16:44
600d vyzera celkom fajn. kvalitne pogumovanie a vyklopny displej. len nevidim rozdiel oproti 60d snad okrem stavoveho displeya.
 
tomasGalajda
2011-02-08 12:17:28
príspevok od: bear
ked sa Ti to hompala na krku, alebo na boku (sun sniper), ostre hrany su nepohodlnejsie
hej dobry postreh....ale myslim ze ci Canon ci Nikon nie su az tak ´´hranate´´....aby niekoho vyslovene ´´ďobali´´ alebo bodali....
 
tomasGalajda
2011-02-08 12:18:19
príspevok od: keko1
Prečo robia tie telá také otrasné ? Všetky sú také zaoblené, ak ich v tom niekto nezastaví, o chvýľu sa bude fotit s guľami v ruke
Tak toto ma rozosmialo...aj preto, že to je taký skrytý dvojzmysle
 
tomasGalajda
2011-02-08 12:18:35
fotit s guľami v ruke
 
bear
2011-02-08 12:35:20
príspevok od: zelovoc
600d vyzera celkom fajn. kvalitne pogumovanie a vyklopny displej. len nevidim rozdiel oproti 60d snad okrem stavoveho displeya.
Stavovy display, lepsi AF modul, rychlost uzavierky 1/8000, X-Sync 1/250, vyssia rychlost serioveho snimania a k tomu vsetkemu ma 60D este o jedno koliesko naviac
 
zelena.kacka
2011-02-08 12:37:35
tak som sa konecne dockala. mam vyhliadnutu 550D ale ten vyklopny displej by sa mi hodil. ked je uz 600D na svete tak 550D pojde cenou dole co je tiez dobre. mozem ten rozdiel presunut na objektiv. ale ten displej jaaaaaaaaaj. ktory by ste si vybrali vy? 550D alebo 600D?
 
bear
2011-02-08 12:38:41
príspevok od: tomasGalajda
hej dobry postreh....ale myslim ze ci Canon ci Nikon nie su az tak ´´hranate´´....aby niekoho vyslovene ´´ďobali´´ alebo bodali....
Ked pozriem na fotak co pouzivam, tak mam farbu zodranu na vsetkych ostrejsich hranach. Ked uz robia vsetko oblejsie, mohli by hlavne tocha zaoblit spodnu hranu fotoaparatu, ta mi naraza do rebier najcastejsie. S tahsim objektivom to nie je nic prijemne.
 
wayne
2011-02-08 12:38:57
príspevok od: zelena.kacka
tak som sa konecne dockala. mam vyhliadnutu 550D ale ten vyklopny displej by sa mi hodil. ked je uz 600D na svete tak 550D pojde cenou dole co je tiez dobre. mozem ten rozdiel presunut na objektiv. ale ten displej jaaaaaaaaaj. ktory by ste si vybrali vy? 550D alebo 600D?
ja 1100D menej MPx, kaslat na displej..
 
MatoBello
2011-02-08 12:47:43
príspevok od: bear
Stavovy display, lepsi AF modul, rychlost uzavierky 1/8000, X-Sync 1/250, vyssia rychlost serioveho snimania a k tomu vsetkemu ma 60D este o jedno koliesko naviac
+ lepšie držanie a grip...
 
wayne
2011-02-08 12:58:58
Nie ze by na tom zalezalo, ale tie objektivy 18-55 su dva. 18-55 III bez IS a potom spominany 18-55 IS II. Sice ma nezaujima ani jeden, no pre uplnost udajov by sa ho mozno hodilo doplnit.
 
smindo
2011-02-08 13:12:48
Tie nove objektivy su super. Hlavne ta 200-400 f4 je fakt pecka. Co sa tyka tiel, tak tam mi Canon pripomina Nokia. Kazdy mesiac nove telo s min. vylepseniami. A pozrime sa kde Nokia teraz je. Radsej menej ale poriadne.Ale inac musim povedat ze 600vka vyzera slusne.
 
Paulie
2011-02-08 13:35:05
hm, ďalšie plastové makety
 
tomasGalajda
2011-02-08 13:55:53
príspevok od: bear
Ked pozriem na fotak co pouzivam, tak mam farbu zodranu na vsetkych ostrejsich hranach. Ked uz robia vsetko oblejsie, mohli by hlavne tocha zaoblit spodnu hranu fotoaparatu, ta mi naraza do rebier najcastejsie. S tahsim objektivom to nie je nic prijemne.
hej to je pravda
 
afkaa.i
2011-02-08 15:18:27
zajtra pride Nikon, snad ponukne nieco zaujimave. Taka D800, alebo aspon D400
 
irstudio.cz
2011-02-08 15:33:42
stejně jako loni, i letos jsou představené \"novinky\" DSLR spíše zklamáním. tedy alespoň pro mně :/
 
MartinH
2011-02-08 15:49:26
praveze vyzeraju super, marketing sa podla mna podaril, pekne ich zagulatitli a tym padom vyzeraju ako ultra zoomy.. takze sa budu viac predavat, canon vie co robi aby boli predaje..
 
majky358
2011-02-08 16:34:41
no keď som videl tu 1100D tak ma napadlo aj že som mohol nato čakať ale žiadna \"bomba\" sa nekonala, pár noviniek ako video, meranie, iso .. potešia ale zvonku to stále vypadá rovnako akokeby nato Canon zabudol, mohli ten dizajn trochu upraviť, pridať tam trochu viac gumy, díval som sa tiež na rezencie dpreview a kvalita je na nerozoznanie
som strašne zvedavý na ceny, za ktoré sa budu zariadenie predávať ... ak bude napr. nad 500€ čo asi aj bude, tak bude väčšina asi zvažovať rovno kúpu 500D alebo vyššiu radu.
Skôr všetko prebralo nejaké prvky z vyššej rady... akurát sa mi páčia tie blesky, šikovné
 
majky358
2011-02-08 16:36:13
tiež by som privítal nejaký upgrade firmwaru pre staršie modely, čo sa týka menu a pod. to nové (novšie modely..) sa mi páči omnoho viac .
 
vojko
2011-02-08 17:12:37
Canon 1100D, zrejme prvé DSLR telo od Canonu vyrobené mimo Japonska - Made In Taiwan. Opravte ma, ak sa mýlim.
 
markato1
2011-02-08 17:17:06
Ta 600D vyzera celkom slusne,paci sa mi ze canon vylepsuje aj zakladne objektivy pre entry level,co bola dakedy slabina,ale uz 18-55 s IS bol lepsi ako prva verzia a teraz je tu dalsi model.Zaujimava najme parametrami je aj 1100D.Skoda ze nieje pogumovana aspon na gripe.
Teleobjektivy zaujimave,ale len pre toho kto ma dost financii na ne
 
gyrpe
2011-02-08 17:42:10
A kde je CANON 200-400 s telekonvertorom 1,4x
 
Trevor
2011-02-08 18:02:04
príspevok od: afkaa.i
zajtra pride Nikon, snad ponukne nieco zaujimave. Taka D800, alebo aspon D400
to by bolo neskutočne fajn, keby zajtra...ale dal by som im na to čas aj do piatku
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2011-02-08 19:36:13
príspevok od: Paulie
hm, ďalšie plastové makety
no to povedal ten pravý
 
NIKON D666
2011-02-08 20:06:41
Nie som sice CANON ready ale toto ma zaujalo
http://www.diit.cz/clanek/novy-teleobjektiv-canon-v-sobe-integruje-i-1-4x-konvertor/37778/
 
Paulie
2011-02-08 20:46:04
príspevok od: Jozef Peniak
no to povedal ten pravý
ale no
 
marish1
2011-02-08 21:08:21
vsak ta 600D je iba 550Dcko s vyklopnym displejom a preflashnutym firmwarom s par efektami. mne osobne tam este chybaju tie rozne ramiky ako akvarium, plagat, ram obrazu, opicia hlava... to su vylepsenia po ktorych pisti srdiecko amatera dslraka!
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2011-02-08 21:19:54
príspevok od: marish1
vsak ta 600D je iba 550Dcko s vyklopnym displejom a preflashnutym firmwarom s par efektami. mne osobne tam este chybaju tie rozne ramiky ako akvarium, plagat, ram obrazu, opicia hlava... to su vylepsenia po ktorych pisti srdiecko amatera dslraka!
to bude až v 650D...
 
javelin
2011-02-08 22:18:18
Ten prvý na obrázku ,jasne vidím v zelenej farbe s názvom \"ropucha\" ....strašný dizajn, (subjektívny dojem)...
Megapixelov mohli dať viac...ludia skôr kúpia....
Sorry ....neohúrilo....
 
pepsin
2011-02-08 22:36:47
Nove modely nezaujaly. Ja sa uz druhy mesiac chystam zakupit 7 D alebo 50 D.ma niekto nejake priame odporucania?dik
 
pepsin
2011-02-08 22:38:14
nazaujali
 
misodk
2011-02-08 22:56:50
príspevok od: pepsin
Nove modely nezaujaly. Ja sa uz druhy mesiac chystam zakupit 7 D alebo 50 D.ma niekto nejake priame odporucania?dik
7D kvoli AF systemu.
 
Kaiman81
2011-02-08 23:42:20
na to asi len tolko,v tom canone im už načisto šibe.ja cakam na nove 5D a 24-70 to ale niesom asi sam a oni toto,to si môžu....
 
PeCh
2011-02-09 09:45:07
príspevok od: zelena.kacka
tak som sa konecne dockala. mam vyhliadnutu 550D ale ten vyklopny displej by sa mi hodil. ked je uz 600D na svete tak 550D pojde cenou dole co je tiez dobre. mozem ten rozdiel presunut na objektiv. ale ten displej jaaaaaaaaaj. ktory by ste si vybrali vy? 550D alebo 600D?
Mám 550D a som spokojný. Za 600D by som ju nemenil (s výnimkou, že by som vedel výhodne predať moju 550D). 600D ti dá úplne rovnaký obrazový výstup. Rozdiel je len vo výklopnom dispeji a diaľkovom odpaľovaní bleskov. Ak niečo z tohto chceš, tak ti odporúčam priplatiť si, inak je lepšie kúpiť 550D a ušetrené peniaze dať do poriadneho skla.

Skôr je však zaujímavé hádať, ktoré triedy u Canonu zaniknú. Rozdiel 600D -> 60D je naozaj minimálny. Mne by sa neoplatilo priplatiť si (radšej uprednostním nižšiu hmotnosť a menšie rozmery). Rozdiel 60D -> 7D tiež nie sú veľké ale tu by som si už bol ochotný priplatiť si za utesnenie a lepší AF systém. Ale keď si predstavím cenový rozdiel 550D -> 7D, tak to sa mi zas už neoplatí. Podľa mňa rada x0D postupne splynie s xD alebo xx0D.
 
bear
2011-02-09 10:07:26
príspevok od: afkaa.i
zajtra pride Nikon, snad ponukne nieco zaujimave. Taka D800, alebo aspon D400
Ja som bol vacsi pesimista a cakal skor nahradu D5000, ktory coolpix si si vybral?
 
zelena.kacka
2011-02-09 10:45:09
príspevok od: javelin
Ten prvý na obrázku ,jasne vidím v zelenej farbe s názvom \"ropucha\" ....strašný dizajn, (subjektívny dojem)...
Megapixelov mohli dať viac...ludia skôr kúpia....
Sorry ....neohúrilo....
keby bol v zelenej farbe tak by potom bol pre mna
 
zelena.kacka
2011-02-09 10:50:23
príspevok od: PeCh
Mám 550D a som spokojný. Za 600D by som ju nemenil (s výnimkou, že by som vedel výhodne predať moju 550D). 600D ti dá úplne rovnaký obrazový výstup. Rozdiel je len vo výklopnom dispeji a diaľkovom odpaľovaní bleskov. Ak niečo z tohto chceš, tak ti odporúčam priplatiť si, inak je lepšie kúpiť 550D a ušetrené peniaze dať do poriadneho skla.

Skôr je však zaujímavé hádať, ktoré triedy u Canonu zaniknú. Rozdiel 600D -> 60D je naozaj minimálny. Mne by sa neoplatilo priplatiť si (radšej uprednostním nižšiu hmotnosť a menšie rozmery). Rozdiel 60D -> 7D tiež nie sú veľké ale tu by som si už bol ochotný priplatiť si za utesnenie a lepší AF systém. Ale keď si predstavím cenový rozdiel 550D -> 7D, tak to sa mi zas už neoplatí. Podľa mňa rada x0D postupne splynie s xD alebo xx0D.
a 550D s vyklopnym displejom za rovnaku cenu ako klasicka 550D neni?
 
PeCh
2011-02-09 11:03:22
príspevok od: zelena.kacka
a 550D s vyklopnym displejom za rovnaku cenu ako klasicka 550D neni?
550D s výklopným displejom sa volá 600D ale za rovnakú cenu nebude. Predpokladám, že rozdiel v cene bude 100 €. Videl by som to tak, že 500D vypadne z ponuky a na jej miesto skočí 550D s cenou 550-600 € (telo) a 600D pôjde telo za 650-700 €. Dostupnosť 600D odhadujem tak do dvoch mesiacov. Takto to bolo s nástupom 550D pred rokom.
 
afkaa.i
2011-02-09 13:39:40
príspevok od: bear
Ja som bol vacsi pesimista a cakal skor nahradu D5000, ktory coolpix si si vybral?
cele zle... no jo, snad trosku neskor, tento rok \"vraj\" vymenia D300s, D700 a D3s, len neviem, kedy to chcu stihnut.
 
wayne
2011-02-09 13:51:32
príspevok od: afkaa.i
cele zle... no jo, snad trosku neskor, tento rok \"vraj\" vymenia D300s, D700 a D3s, len neviem, kedy to chcu stihnut.
v dalsom fiskalnom roku predpokladam (maj2011+) aspon chodili famy koncom roka, ze do konca aprila, co je pre Nikon koniec fiskalneho roka predstavi nejaky mirrorless system, nuz uvidime co z toho bude.
 
afkaa.i
2011-02-09 14:40:10
príspevok od: wayne
v dalsom fiskalnom roku predpokladam (maj2011+) aspon chodili famy koncom roka, ze do konca aprila, co je pre Nikon koniec fiskalneho roka predstavi nejaky mirrorless system, nuz uvidime co z toho bude.
to tiez, ale aktualne to vyzera, ze D700 a D300 si necham a pridam k tomu bud D4, alebo D800 a EVILa maleho na dovolenky.
 
lu_boss
2011-02-09 16:29:53
príspevok od: marish1
vsak ta 600D je iba 550Dcko s vyklopnym displejom a preflashnutym firmwarom s par efektami. mne osobne tam este chybaju tie rozne ramiky ako akvarium, plagat, ram obrazu, opicia hlava... to su vylepsenia po ktorych pisti srdiecko amatera dslraka!
Vyklopny displej je dost dobra ficuria, co myslis ? A ovladanie bleskov priamo z fotaku tiez nie je zrovna bezvyznamny pridavok, co myslis ?
Revolucny fotak tak skoro nikto nepostavi, stale pojde o drobne zmeny a vylepsenia.
Moralne mozno taky fotak aj zastara, ale vo vacsine ich moznosti stale daleko prevysuju schopnosti aj pokrocilych fotografov.
 
marish1
2011-02-09 18:36:49
príspevok od: lu_boss
Vyklopny displej je dost dobra ficuria, co myslis ? A ovladanie bleskov priamo z fotaku tiez nie je zrovna bezvyznamny pridavok, co myslis ?
Revolucny fotak tak skoro nikto nepostavi, stale pojde o drobne zmeny a vylepsenia.
Moralne mozno taky fotak aj zastara, ale vo vacsine ich moznosti stale daleko prevysuju schopnosti aj pokrocilych fotografov.
vec nazoru. pre mna je vyklopny displej dalsi slaby clanok konstrukcie fotoaparatu. tak, ako som si nikdy nekupil Vckovy mobil, dufam, ze si nikdy nebudem musiet kupit fotak s vyklopnym displejom. 90% casu fotim s licom nalepenym na fotaku. life view vyuzivam ozaj malo a LW s naklopenym displejom by som pouzil tak raz za rok.
a popravde pri dnesnych rozliseniach displejov na vzdialenost natiahnutych ruk vidim aj na nevyklopeny displej. jedine za fakt silneho slnka ma to vyklopenie opodstatnenie, inak ozaj neviem.

blesky z fotaku su fajn, tuto ficurku beriem, ale tym asi aj koncim...

funkcie ako \"nastavenie atmosféry snímanej scény\" su cisto kompaktove vychytavky, ale budis, nech to tam je, aj tak to nikdy nezapnem.

ak by som momentalne nemal a kupoval by som si entry zrkadlovku, tak siahnem asi po 500vke alebo skor 550tke (kvoli 720p/60fps), hned ako jej cenu zrazi nastup 600vky.

tot moj nazor.
 
Strhak
2011-02-09 20:55:44
príspevok od: PeCh
550D s výklopným displejom sa volá 600D ale za rovnakú cenu nebude. Predpokladám, že rozdiel v cene bude 100 €. Videl by som to tak, že 500D vypadne z ponuky a na jej miesto skočí 550D s cenou 550-600 € (telo) a 600D pôjde telo za 650-700 €. Dostupnosť 600D odhadujem tak do dvoch mesiacov. Takto to bolo s nástupom 550D pred rokom.
napísal si to presne len tie ceny si žiaľ vôbec netrafil
 
and_rey
2011-02-09 21:38:06
príspevok od: PeCh
550D s výklopným displejom sa volá 600D ale za rovnakú cenu nebude. Predpokladám, že rozdiel v cene bude 100 €. Videl by som to tak, že 500D vypadne z ponuky a na jej miesto skočí 550D s cenou 550-600 € (telo) a 600D pôjde telo za 650-700 €. Dostupnosť 600D odhadujem tak do dvoch mesiacov. Takto to bolo s nástupom 550D pred rokom.
cenovy rozdiel medzi 550D a 600D je 30€ ... potom nechapem toho co teraz kupi 550D a nie rovno 600D
 
lu_boss
2011-02-09 23:54:47
príspevok od: marish1
vec nazoru. pre mna je vyklopny displej dalsi slaby clanok konstrukcie fotoaparatu. tak, ako som si nikdy nekupil Vckovy mobil, dufam, ze si nikdy nebudem musiet kupit fotak s vyklopnym displejom. 90% casu fotim s licom nalepenym na fotaku. life view vyuzivam ozaj malo a LW s naklopenym displejom by som pouzil tak raz za rok.
a popravde pri dnesnych rozliseniach displejov na vzdialenost natiahnutych ruk vidim aj na nevyklopeny displej. jedine za fakt silneho slnka ma to vyklopenie opodstatnenie, inak ozaj neviem.

blesky z fotaku su fajn, tuto ficurku beriem, ale tym asi aj koncim...

funkcie ako \"nastavenie atmosféry snímanej scény\" su cisto kompaktove vychytavky, ale budis, nech to tam je, aj tak to nikdy nezapnem.

ak by som momentalne nemal a kupoval by som si entry zrkadlovku, tak siahnem asi po 500vke alebo skor 550tke (kvoli 720p/60fps), hned ako jej cenu zrazi nastup 600vky.

tot moj nazor.
hm... dost skepticky som sa pozeral na LV a video. Teraz, ked chcem zaostrit na 100% ostrim cez LV. Jasne, nie je to na sport a stmrhlavy let vrabca, ale inak super vec. A kvalita videa je neuveritelna. Este stastie, ze ma nebavi hrat sa s tym. Vyuzitie takeho vyklopneho displeja si viem uz teraz viac ako dobre predstavit . Ale naozaj necakam, ze by dali vyklopny displej do 5D Ale to riadenie bleskov, to by ma fakt potesilo, nech sa k tejto silnej stranke Nikonu C. zacne aspon priblizovat. A jasne, vec nazoru, proti gustu ziaden disputat.
 
PeCh
2011-02-10 09:02:47
príspevok od: and_rey
cenovy rozdiel medzi 550D a 600D je 30€ ... potom nechapem toho co teraz kupi 550D a nie rovno 600D
Za 30 € by nebolo o čom. Ale kde si videl predávať Canon 600D, aby si videl reálne ceny? Kým sa dostane do obchodov, vypadne 500D a na jej miesto cenovo spadne 550D.

Asi by som mal 550D predať, kým má ešte akú takú cenu . Diaľkové ovládanie bleskov by sa naozaj zišlo, ale asi to radšej vyriešim wireless triggera a páru Yongnuo bleskov (tie mi diaľkovo neodpáli nielen 600D ale ani 7D). Ale keby som mal diaľkové odpaľovanie už v mojej 550D, tak by som asi radšej kúpil druhú 430 EX II.
 
feroferofero
2011-02-10 09:43:57
Neviem kolko musia vyrobit tychto hrackarskych fotakov, a taktiez k tomu objektiv 18-55 IS II, ci III, IV, atd. Nie ze by sa viac sustredily na triedu pre profikov napr. uz roky sa hovori o novej 24-70, a stale nic, nehovoriac o novej 5d, ktora dufam pride v blizkej buducnosti, a hlavne sa bude dat aj zohnat. Nie ako naposledy, ked prisla, tak sa nedala kupit rok. Ja sa len utesujem, ze ked spominane dve veci pridu, tak budu stat za to. No ak nie, tak ma uz fakt nastvu.
 
beholder
2011-02-10 09:55:44
príspevok od: and_rey
cenovy rozdiel medzi 550D a 600D je 30€ ... potom nechapem toho co teraz kupi 550D a nie rovno 600D
...asi preto, že ho potrebuje práve \"teraz\"..........lepšia 550-ka v hrsti...ako 600-ka ma streche...
 
and_rey
2011-02-10 11:16:38
príspevok od: PeCh
Za 30 € by nebolo o čom. Ale kde si videl predávať Canon 600D, aby si videl reálne ceny? Kým sa dostane do obchodov, vypadne 500D a na jej miesto cenovo spadne 550D.

Asi by som mal 550D predať, kým má ešte akú takú cenu . Diaľkové ovládanie bleskov by sa naozaj zišlo, ale asi to radšej vyriešim wireless triggera a páru Yongnuo bleskov (tie mi diaľkovo neodpáli nielen 600D ale ani 7D). Ale keby som mal diaľkové odpaľovanie už v mojej 550D, tak by som asi radšej kúpil druhú 430 EX II.
len som pozrel na www.aqt.sk ...je mozne ze cena 550D spadne a je mozne ze 600D nebude hned dostupne, ale do 550D by som uz nesiel a radsej si pockal...
 
wayne
2011-02-10 12:58:22
príspevok od: feroferofero
Neviem kolko musia vyrobit tychto hrackarskych fotakov, a taktiez k tomu objektiv 18-55 IS II, ci III, IV, atd. Nie ze by sa viac sustredily na triedu pre profikov napr. uz roky sa hovori o novej 24-70, a stale nic, nehovoriac o novej 5d, ktora dufam pride v blizkej buducnosti, a hlavne sa bude dat aj zohnat. Nie ako naposledy, ked prisla, tak sa nedala kupit rok. Ja sa len utesujem, ze ked spominane dve veci pridu, tak budu stat za to. No ak nie, tak ma uz fakt nastvu.
ked predaju dost \"tychto hrackarskych fotakov\" bude aj na vyvoj a vyrobu 24-70. tak to uz raz skratka chodi...
 
KRSone
2011-02-10 13:35:04
príspevok od: pepsin
Nove modely nezaujaly. Ja sa uz druhy mesiac chystam zakupit 7 D alebo 50 D.ma niekto nejake priame odporucania?dik
Ja bych volil 60D
 
javelin
2011-02-11 06:16:14
príspevok od: marish1
vec nazoru. pre mna je vyklopny displej dalsi slaby clanok konstrukcie fotoaparatu. tak, ako som si nikdy nekupil Vckovy mobil, dufam, ze si nikdy nebudem musiet kupit fotak s vyklopnym displejom. 90% casu fotim s licom nalepenym na fotaku. life view vyuzivam ozaj malo a LW s naklopenym displejom by som pouzil tak raz za rok.
a popravde pri dnesnych rozliseniach displejov na vzdialenost natiahnutych ruk vidim aj na nevyklopeny displej. jedine za fakt silneho slnka ma to vyklopenie opodstatnenie, inak ozaj neviem.

blesky z fotaku su fajn, tuto ficurku beriem, ale tym asi aj koncim...

funkcie ako \"nastavenie atmosféry snímanej scény\" su cisto kompaktove vychytavky, ale budis, nech to tam je, aj tak to nikdy nezapnem.

ak by som momentalne nemal a kupoval by som si entry zrkadlovku, tak siahnem asi po 500vke alebo skor 550tke (kvoli 720p/60fps), hned ako jej cenu zrazi nastup 600vky.

tot moj nazor.
Mal som podobný názor ako Ty...než som sa k výklopnému displeju dostal....síce len na kompakte (Sam. EX1), no je to vec na vybláznenie naviac.....rôzny uhol expozície s náhľadom Ti dáva kopec kreatívnéhio využitia....hlavne na širokom skle....Ak by som mal vlastniť lájf vív na zrkadlovke , tak zmysel by pre mňa mal , jedine ako výklopný a samozrejme AMOLED....obyčajný je na hovno....
 
immortal20
2011-02-11 16:54:58
ja by som chcel vyskusat ten setak
a skoda ze nespravili ef50 f1,8 novy
 
immortal20
2011-02-11 16:55:34
a som zvedavy na cenu 600ky a aj setaku a tak isto na ISO 800 a 1600 ako budu vyzerat tie fotky
 
filter123
2011-02-11 17:36:48
príspevok od: immortal20
a som zvedavy na cenu 600ky a aj setaku a tak isto na ISO 800 a 1600 ako budu vyzerat tie fotky
vsade pisu telo 800$, so setakom 900$ / mimo SK /
 
marish1
2011-02-11 19:06:21
príspevok od: javelin
Mal som podobný názor ako Ty...než som sa k výklopnému displeju dostal....síce len na kompakte (Sam. EX1), no je to vec na vybláznenie naviac.....rôzny uhol expozície s náhľadom Ti dáva kopec kreatívnéhio využitia....hlavne na širokom skle....Ak by som mal vlastniť lájf vív na zrkadlovke , tak zmysel by pre mňa mal , jedine ako výklopný a samozrejme AMOLED....obyčajný je na hovno....
vsak ja verim, ze to zla ficura nie je, ked ju vsade pretlacaju. akurat mne osobne to nestoji za narusenie pevnosti konstrukcie.
kompakt, kde je displej hlavny zobrazovaci prvok je nieco ine, tam nech ho kludne spravia aj bezdrotovy. mna uz ale zrkadlovka uplne pokazila. ak som nuteny niekedy fotit cez lifeview, tak sa citim tak nejak divne, ruky ma neposluchaju, tlacitka nenachadzam...
to si radsej lahnem na zem a cvaknem to cez hladacik: http://www.bratislavaphoto.com/gallery/displayimage.php?album=18&pid=713#top_display_media
ja by som vsetky tie lajfvjui zakazal!
 
javelin
2011-02-11 20:34:01
príspevok od: marish1
vsak ja verim, ze to zla ficura nie je, ked ju vsade pretlacaju. akurat mne osobne to nestoji za narusenie pevnosti konstrukcie.
kompakt, kde je displej hlavny zobrazovaci prvok je nieco ine, tam nech ho kludne spravia aj bezdrotovy. mna uz ale zrkadlovka uplne pokazila. ak som nuteny niekedy fotit cez lifeview, tak sa citim tak nejak divne, ruky ma neposluchaju, tlacitka nenachadzam...
to si radsej lahnem na zem a cvaknem to cez hladacik: http://www.bratislavaphoto.com/gallery/displayimage.php?album=18&pid=713#top_display_media
ja by som vsetky tie lajfvjui zakazal!
Viac ako tridsať rokov, (mám čosi cez štyridsať), fotím na hľadáčik, (prehľadovka aj zrkadlovka) a aj dnes lájf využívam minimálne.....Mal som však na mysli výnimočné situácie ako napríklad tanečnú časť na svadbe, alebo stužkovej , kedy robievam záber na široko napríklad z hornej pozície ,alebo zo spodu, (minisukne výtané)... , a vznikne mi tak dosť odpadu nakolko mám oko mimo hladáčik a nemám odkontrolovaný ostriaci bod a expozíciu....toto sú situácie kedy by som si výklopný displej na zrkadlovke želal...snáď ešte pri street ....Inak tiež preferujem oko........
Jedna ukážka kedy by som si kvôli takémuto záberu nemohol doliť ľahnúť....
Tu som využil výklopák na Samsungu.....
Samozrejme bez blesku, (kompakt s 1,8-čkou to zvláda ), som trocha experimentoval a mladomanželom som ich dal ,len tak mimo mysu ako bonus......
Veľmi sa im páčili hlavne takéto zábery, hoci po stránke TK boli slabšie.....
No a tu mi práve ten Livevive chýbal na kvalitnejšom snímači....
Zhrnul by som to asi takto....nejako brutálne mi nechýba, ale predsa len , keď už....
 
javelin
2011-02-11 20:35:03
Jáj fotku som zabudol, hlavne že vykecávam.....
 
javelin
2011-02-11 20:38:05
príspevok od: javelin
Viac ako tridsať rokov, (mám čosi cez štyridsať), fotím na hľadáčik, (prehľadovka aj zrkadlovka) a aj dnes lájf využívam minimálne.....Mal som však na mysli výnimočné situácie ako napríklad tanečnú časť na svadbe, alebo stužkovej , kedy robievam záber na široko napríklad z hornej pozície ,alebo zo spodu, (minisukne výtané)... , a vznikne mi tak dosť odpadu nakolko mám oko mimo hladáčik a nemám odkontrolovaný ostriaci bod a expozíciu....toto sú situácie kedy by som si výklopný displej na zrkadlovke želal...snáď ešte pri street ....Inak tiež preferujem oko........
Jedna ukážka kedy by som si kvôli takémuto záberu nemohol doliť ľahnúť....
Tu som využil výklopák na Samsungu.....
Samozrejme bez blesku, (kompakt s 1,8-čkou to zvláda ), som trocha experimentoval a mladomanželom som ich dal ,len tak mimo mysu ako bonus......
Veľmi sa im páčili hlavne takéto zábery, hoci po stránke TK boli slabšie.....
No a tu mi práve ten Livevive chýbal na kvalitnejšom snímači....
Zhrnul by som to asi takto....nejako brutálne mi nechýba, ale predsa len , keď už....
vííítané ja Trótl....
 
marish1
2011-02-11 21:21:36
príspevok od: javelin
Viac ako tridsať rokov, (mám čosi cez štyridsať), fotím na hľadáčik, (prehľadovka aj zrkadlovka) a aj dnes lájf využívam minimálne.....Mal som však na mysli výnimočné situácie ako napríklad tanečnú časť na svadbe, alebo stužkovej , kedy robievam záber na široko napríklad z hornej pozície ,alebo zo spodu, (minisukne výtané)... , a vznikne mi tak dosť odpadu nakolko mám oko mimo hladáčik a nemám odkontrolovaný ostriaci bod a expozíciu....toto sú situácie kedy by som si výklopný displej na zrkadlovke želal...snáď ešte pri street ....Inak tiež preferujem oko........
Jedna ukážka kedy by som si kvôli takémuto záberu nemohol doliť ľahnúť....
Tu som využil výklopák na Samsungu.....
Samozrejme bez blesku, (kompakt s 1,8-čkou to zvláda ), som trocha experimentoval a mladomanželom som ich dal ,len tak mimo mysu ako bonus......
Veľmi sa im páčili hlavne takéto zábery, hoci po stránke TK boli slabšie.....
No a tu mi práve ten Livevive chýbal na kvalitnejšom snímači....
Zhrnul by som to asi takto....nejako brutálne mi nechýba, ale predsa len , keď už....
ano ano, valat sa po zemi v obleku na svadbe by mohlo byt trochu nestastne... nie necakane, iba nestastne.

vsak ja to nezatracujem, je to otazka preferencii. niekomu, kto LW vyuzije viac to stoji za vacsiu krehkost fotaku, niekomu nie. a tato hranica je u kazdeho ina.
v globale to ale vidim rovnako ako ty.
 
PatriceGA
2011-02-11 22:10:19
príspevok od: pepsin
Nove modely nezaujaly. Ja sa uz druhy mesiac chystam zakupit 7 D alebo 50 D.ma niekto nejake priame odporucania?dik
Ja by som dal radšej na 7d. 50d nieje moc vydarené telo.
 
zelena.kacka
2011-02-12 00:11:33
uz mame na stranke aj ceny 600D. neni to take zle ako som si myslela
550D telo - 679€
600D telo - 699€

550D 18-55 - 679€
600D 18-55 - 799€

550D 18-135 - 959€
600D 18-135 - 999€
 
immortal20
2011-02-12 07:06:47
príspevok od: zelena.kacka
uz mame na stranke aj ceny 600D. neni to take zle ako som si myslela
550D telo - 679€
600D telo - 699€

550D 18-55 - 679€
600D 18-55 - 799€

550D 18-135 - 959€
600D 18-135 - 999€
800€ je vyborna cena ... ja som svoju 450ku kupoval za ovela ovela viac
 
and_rey
2011-02-12 09:45:04
príspevok od: zelena.kacka
uz mame na stranke aj ceny 600D. neni to take zle ako som si myslela
550D telo - 679€
600D telo - 699€

550D 18-55 - 679€
600D 18-55 - 799€

550D 18-135 - 959€
600D 18-135 - 999€
550D telo ma rovnaku cenu ako 550D + 18-55 ? to snad nie?
To su koncove ceny? (s DPH?)
 
zelena.kacka
2011-02-12 12:42:26
príspevok od: and_rey
550D telo ma rovnaku cenu ako 550D + 18-55 ? to snad nie?
To su koncove ceny? (s DPH?)
prehodila som cisla
opravene
550D telo - 679€
600D telo - 699€

550D 18-55 - 769€
600D 18-55 - 799€

550D 18-135 - 959€
600D 18-135 - 999€
 
FilipMino
2011-02-12 13:57:38
ďalšie hračky, škoda (.............nič nečakané od Canonu v poslednom čase...
 
markato1
2011-02-12 18:03:37
príspevok od: FilipMino
ďalšie hračky, škoda (.............nič nečakané od Canonu v poslednom čase...
pre teba su to mozno hracky,pre niekoho dostupny vstup do sveta zrkadloviek..ved predsa kazdy vyrobca vyraba aj taketo lacejsie zrkadla.Pre bezneho a aj pokrocileho fotografa ponukaju dostatok moznosti na sebarealizaciu.Niekomu vyhovuju lacne,male ,lahke tela,nemyslis?Ved je to najpredavanejsia kategoria u kazdeho vyrobcu,tak neviem co tu furt niekto bedaka..
 
LastHit
2011-02-13 02:54:34
Ta 600ka je celkom fajn. Vo svojej kategorii za svoju cenu pokryva vsetko co by mala. 1100ku nie uz len kvoli tomu spracovaniu.

A co sa tyka komentov o hrackach. Ano, kazdy kto uz mal v ruke Marka ho z ruky neda, no akurat pred nedavnom som odporucal kupu fotaku.
Keby som prisiel, ze nech vezme 6D a k tomu 4 L-kove objektivy, tak sa na mna pozrie ci som zdravy. Snad clovek co do toho ide : \"idem skusit fotit\" neda za telo 2000. Teda pokial to nieje polka jeho mesacneho platu.
 
FilipMino
2011-02-13 14:04:42
príspevok od: markato1
pre teba su to mozno hracky,pre niekoho dostupny vstup do sveta zrkadloviek..ved predsa kazdy vyrobca vyraba aj taketo lacejsie zrkadla.Pre bezneho a aj pokrocileho fotografa ponukaju dostatok moznosti na sebarealizaciu.Niekomu vyhovuju lacne,male ,lahke tela,nemyslis?Ved je to najpredavanejsia kategoria u kazdeho vyrobcu,tak neviem co tu furt niekto bedaka..
máš pravdu.....ale pozri sa na 60D, podľa mňa to bol krok dozadu, ťažko povedať či sa ten aparát radí medzi semiprofi telá...
 
markato1
2011-02-13 16:05:04
príspevok od: FilipMino
máš pravdu.....ale pozri sa na 60D, podľa mňa to bol krok dozadu, ťažko povedať či sa ten aparát radí medzi semiprofi telá...
myslim si ze 60D bola zamerne posunuta na tu uroven kde je,lebo by uz prilis konkurovala v predajnosti 7D,podla mna to bol logicky tah od Canonu,ale samozrejme len v Canone vedia z dlhodobejsieho hladiska preco robia to co robia a co chystaju.Vsetko je to najme o obrate a zisku pre spolocnost..Aj ked si myslim ze aspon magneziove telo a mikrostelung tam mohli nechat,ale mozno prave to nechceli Ono pre nas zakaznikov by bolo najlepsie,keby vyrobili telo,ktore by nezostarlo za 2,3 roky,ale mozno za 10,ale zasa firmam ktore vyrabaju fotaky ide prave o to aby si mal potrebu castejsie kupovat..,zarity fanusikovia kazdej znacky su maximalne spokojny s vyrobkami \"svojej\" znacky,ale netrpezlivo cakaju na vsetky dalsie vylepsenia ja zatial telo neriesim,,ale keby som aj ,tak viem ze by som si aj v sucastnej ponuke low end,alebo poloprofi .urcite vybral..
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia